Livrare Contactless


UPDATE

Livrarea cu PIN este valabilă pentru toate expedițiile individuale și multiple cu opțiunea ePOD.

Fluxul de lucru pentru livrarea contactless este simplu, confirmarea putând fi efectuată în doar câțiva pași: scanăm AWB-ul, completăm datele clientului și introducem codul PIN.

În cazul în care expediția nu are selectată nicio opțiune ePOD, putem completa simplu și rapid codul PIN primit de client în SMS, confirmăm livrarea și pornim mai departe la drum. Nu mai este necesar sa facem poza AWB-ului.

Având în vedere situația actuală, pe care o traversăm, pentru că facem parte din linia întâi și siguranța membrilor FAN este o grijă principală pentru noi, am implementat o nouă opțiune de livrare, astfel încât să oferim în continuare servicii de calitate, în condiții de securitate și maximă responsabilitate.

În acest scop, începand cu 01.04.2020 activam serviciul "Livrare Contactless", prin care limitam contactul fizic al curierilor cu destinatarii.

Confirmarea de primire va fi înlocuita cu un cod PIN generat în SMS-ul, pe care îl va primi clientul destinatar al expediției și care va trebui introdus în câmpul "Observații" în PDA. PIN-ul va înlocui semnatura de primire de pe AWB, deci nu va mai fi necesara semnarea și preluarea AWB-ului fizic.
Daca destinatarul nu primește SMS cu PIN, atunci vom putea solicita Seria și Nr. C.I. Aceste date vor fi introduse în câmpul dedicat " C.I. Seria C.I. și vor înlocui, de asemenea semnatura fizica de pe AWB.

Ambele variante se aplica și pentru AWB-urile tip ePOD, cu mențiunea ca, în acest caz se va nota suplimentar și textul "PIN" (exact aceste 3 caractere) în locul semnaturii electronice a destinatarului.
Toate celelalte acțiuni efectuate la livrare ramân valabile.

Excepții
Aceasta procedura nu se aplica și pentru clienții expeditori care au specificat în contract preluarea confirmarii fizice.
În cazul în care clientul nu are are cod PIN și refuza prezentarea seriei și numarului C.I. se va opta pentru semnatura fizica.

Status-uri noi introduse în sistem
  • Activitate suspendata" se va aloca în cazul în care activitatea firmei destinatara este suspendata și nu se poate efectua livrarea. Acest status califica expediția pentru retur automat, la fel ca în cazul "Refuz primire".
  • Refuz confirmare " se va aloca când nu se furnizeaza niciuna dintre cele 3 variante (PIN, serie C.I., semnatura fizica). Acest status califica expediția pentru retur automat, la fel ca în cazul "Refuz primire".