FAN Courier lansează chatbotul FAN, asistentul virtual al clienților


Continuăm călătoria spre digitalizare și în acest sens sărbătorim lansarea primul asistent virtual din echipa FAN, creat special pentru a le oferi clienților un nou instrument de comunicare și suport privind informații despre expedițiile lor sau serviciile de livrare.

Chatbotul FAN poate fi accesat pe site-ul oficial www.fancourier.ro, în fereastra de dialog din pagina principala și oferă asistență 24h/7.

Clienții vor putea obține răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, printre care se includ: statusul AWB-ului, crearea unui cont în SelfAWB, plasarea unei comenzi, estimarea costului unei expediții sau informații despre serviciile de livrare.

Acest proiect a fost dezvolat și implementat cu succes de echipele: Project Management, Operațional, IT (Software), Customer Care & Customer Support și Marketing, cu ajutorul platformei oferită de partenerul Druid.

Această soluție se află încă în proces de antrenare și învață din fiecare conversație pe care o poartă, astfel încât să reușească să răspundă la cât mai multe tipologii de întrebări.

În faza următoare de producție urmărim să facem integrarea cu sistemul intern de Ticketing și transferarea discuției pe chat, live, către operatori, în momentul în care robotul întâmpină dificultăți în a înțelege întrebarea.

Te invităm la o discuție cu el și dacă observi că nu știe să îți răspundă la întrebare sau dacă îți oferă un răspuns greșit ori, ne-ar ajuta tare mult un feedback. Adresează-ne remarcile tale pe adresa de mail: druid@fancourier.ro.

Sharing is caring. :)